Monday, March 1, 2010

aussie so far ;]

i know i havent been blogging lately hahaha
sorry peeps i've just been so busy with everythingg
and honestly i have been feeling superbly lazy to blog

so i shall just post up the pictures of my life in australia so far ;]

so far, ITS BEEN GREAT so enjoyy ;p

******************************************************

pics from the plane ride
i actually have loads of things which i can blog about the plane ride but i am seriously wayy too lazy hahaha





















my first dinner in melb: TOMYAM
and not just tomyam, CRAZY FRIGGIN HOT TOMYAM. like seriouslyy haha
made my nostrils flare up hahas


******************************************************

one of the main highlights of my coming to melbourne was getting a new phone!
after weeks of research back in ipoh, i was deciding between the Nokia E72 or the iPhone.

and i got the apple baby! hahaha
seriously loving it haha









my red cover from malaysia which is currently broken so i had to buy another one hahas


LOVING IT MWAHH <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://1.bp.blogspot.com/_TBYvk4A62Vc/S4vHOCQDADI/AAAAAAAAFZc/5lRtMz9gvNw/s1600-h/DSC08187.JPG">







************************************************

hung out with mayjet and went of shopping sprees with her ;]
its been so great having a friend like her to bring me around and listen to my problems here ;]
LOVING YOU EVERY MINUTE HUMPHREY <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://2.bp.blogspot.com/_TBYvk4A62Vc/S4vGaDOgWlI/AAAAAAAAFY8/XE0pSqnv2ds/s1600-h/DSC08195.JPG">



****************************************************

now is the time to show you my apartment!
bet you'll get jealous pretty soon haha

my awesome bedroom ;]






kitchen


living room


our rooms (mine on the right)


hallway


bathroom




loving my home atm ;]
so cozy when its all carpeted and stuff hahaha but i still miss my own bed ;[

************************************************

met up with tangqivin and hugochong the other day. yeha was glad to have some funny friends to be around haha JOKERS LOL
felt kinda ipoh-ish with them lol










************************************************

MOUNT DANDENONG ROAD TRIP with church peeps ;]





fish and chips ;] yums





sconess ;]



looks damn yum right? haha
waffles!










************************************************

check out my first home cooked dinner!
Black Sauce Chicken and ABC Soup baby!!! hahaha
still not very perfect but im working on it haha



second day of classes tomorrow!

FIN

p/s: I MISS HOME ;[

2 chicken wings:

kenwooi on March 1, 2010 at 6:51 AM said...

i miss taking flights! and iphone.. i want one as well! =P

kenwooi.com

couchpotato on March 10, 2010 at 4:29 PM said...

oh my gosh... you went to dandenong with michelle and charis? haha... so fast you are travelling places la :)

Jo (or Jojo Gabanna as I get called by you guys) was here!

Related Posts with Thumbnails
 

hellopanda. Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template